Trust us, we are Kohl-tech!
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Regulamin

Go down 
AutorWiadomość
Jae
Dowódca
avatar

Liczba postów : 63
Join date : 03/03/2016
Imię i nazwisko : Jace Wescott
Wiek : 34 lata
Wzrost/Waga : 175 cm

PisanieTemat: Regulamin   Czw Mar 03, 2016 5:03 pm

OGÓLNIE
1. Autorzy, jak i użytkownicy forum zastrzegają sobie prawa do wszelkich informacji, opisów i danych na nim zastosowanych. Wszelkie kopiowanie treści zarówno graficznych, jak i pisanych jest surowo zabronione.
2. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane w postach, ale zastrzega sobie prawo do ich zmiany bez uprzedniego ostrzeżenia.
3. Wszelkie przejawy niestosowania się do Regulaminu, czy tzw. netykiety będą karane ostrzeżeniami, a w dalszym stopniu banicją, która może mieć wymiar tymczasowy lub stały.
4. Przejawy nietolerancji nie są mile widziane, bo bez niej nie byłoby wolności słowa, jednak wszystko ma swoje granice. Wszelkie niezgody między użytkownikami nie powinny być załatwiane na forum publicznym.
5. Założenie Karty Postaci równa się z akceptacją Regulaminu, jak i założeniem, że dany użytkownik zapoznał się z Regulaminem, jak i Kompendium wiedzy.
6. Na forum nie obowiązuje cenzura zarówno fabularnie jak i poza (nie licząc avatarów), jednak użytkownicy podczas interakcji na przykład na Chatboxie są proszeni o zachowanie podstawowych zasad kultury. Nieprzestrzeganie ich może grozić otrzymaniem ostrzeżenia, czy banem na chat.
7. Zakazuje się reklam innych for, czy własnych stron, chyba że za zgodą Administracji, lub jest to zamieszczane w odpowiednim temacie.
8. Administracja zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie.

TWORZENIE POSTACI I DBANIE O KONTO:
9. Nick wybierany przy rejestracji może być imieniem, nazwiskiem lub pseudonimem naszej postaci, który nie może zostać zmieniony po akceptacji Karty. Jeśli zmieniła nam się koncepcja i chcemy zmienić imię, wystarczy zgłosić się do jednego z Administratorów.
10. Avatary muszą mieć 200 pikseli szerokości i 320 wysokości. Mają one przedstawiać postaci realne, np. aktorów, czy piosenkarki i nie mogą zawierać nagości. Dla jednej postaci można zarezerwować tylko jeden wizerunek.
11. Termin złożenia Karty Postaci to tydzień od zarejestrowania się. Jeśli po upływie tego czasu temat z naszymi danymi nie pojawi się w odpowiednim temacie, konto zostaje skasowane. W wyjątkowych przypadkach należy usprawiedliwić się w prywatnej wiadomości jednemu z Administratorów.
12. Zamieszczanie postów na forum jest możliwe dopiero w momencie zaakceptowania Karty Postaci, nie licząc oczywiście takich tematów jak te, w których rezerwujemy wizerunek dla naszej postaci. Akceptacja jest równa z postem w temacie naszej Karty, zmianą koloru nicku i przydzieleniem rangi.
13. Na forum panują pewne realia, których należy się trzymać. Nasze postaci mimo radiacji nie posiadają nadprzyrodzonych mocy, a przesadnie wszechstronne i pozbawione wad twory nie są tutaj mile widziane.
14. Liczba multikont nie jest ograniczona, jednak należy pamiętać, że nieaktywne postaci będą najpierw przenoszone do odpowiedniej grupy w celu ostrzeżenia o ich dezaktywacji, a następnie, po upływie miesiąca zostaną one usunięte. Dany wygląd zostaje wtedy automatycznie zwolniony.
15. Okres, po którym konto zostaje dezaktywowane to 2 tygodnie napisane od ostatniego znaku życia. Swoje dłuższe nieobecności należy zgłaszać w odpowiednim temacie.
16. Uśmiercanie swojej postaci jest dozwolone za zgodą Administratora.

PISANIE POSTÓW:
17. W działach przeznaczonych do pisania postów fabularnych winny się znajdować jedynie takie treści, nie licząc opisu danych lokacji. Dozwolone są również krótkie dopiski, jednak nie mogą one być udostępniane w odrębnym poście. Offtop i Chatbox to miejsca, które są przeznaczone do rozmów pozafabularnych.
18. Pisanie postów wiąże się z przestrzeganiem zasad ortografii i interpunkcji obowiązującej w języku polskim. Wiadomo, że każdemu zdarzają się potknięcia, ale nagminne błędy mogą skutkować ostrzeżeniem. Proponowane jest korzystanie z programów sprawdzających pisownię, czy przeglądarek, które podkreślają błędy. Wypowiedzi naszych postaci należy rozpocząć w nowej linijce od myślnika, dzięki czemu wszystko jest czytelniejsze.
19. Minimum obowiązującym co do długości posta są pięć zdań. Powinny być rozbudowane i złożone.
20. Opuszczenie tematu sygnalizujemy na końcu ostatniego posta. Najbardziej popularny sposób – z/t, czy [zt] i tym podobne. Można również wkleić link, który jest odnośnikiem do ciągu dalszego.
21. Na forum dozwolona jest bilokacja. Można znajdować się w dwóch miejscach na raz, ale eventy nie są w to wliczane.
22. Opisywanie scen erotycznych i przekleństwa nie są zabraniane i nie trzeba ich cenzurować, ani w żaden sposób wyróżniać.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Regulamin
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Regulamin Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart
» Regulamin Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart
» Łowcy Wampirów
» Regulamin forum
» Regulamin Forum i Gry

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Projekt Schron :: Ogólne :: Regulamin-
Skocz do: